sunnuntai 20. joulukuuta 2015

Blogi posting part 3

     Kolmas blogipostaus ja varmaankin viimeinen ennen uutta vuotta.
Viimeinen koulupäivä ennen lomaa. Ja tämä loma on odotettu! On vaan lomaläksyjä niin sanotusti.

      Minulla on maalaus, mikä pitää saada tehty loman aikana ja sitten on pari muuta kirjoitus tehtävää ja salapiirustuksia pitää tehdä kahdeksan. Selitänpä kohta lisää, kunhan pysyn nyt tässä hereillä. Koulu kestää minulla 12 ja sitten on vielä yksi juttu ennen oikeeta lomaa. Ylihuomenna sitten kotokotiin vanhempien luokse viettämään joulua.

      Ensin vaikka salapiirustuksista kertomaan. Ne ovat siis nopeita piirustuksia henkilöistä, joita en tunne. Syy tähän, että miksi niiden pitää olla tuntemattomia on se, että silloin en voi vain pyytää heitä pysymään paikoillaan vaan minun on pakko mukautua ja piirtää nopeasti. Piirtäminen ei ole minulle se ongelma, vaan se että minä en käy ulkona niin usein ja jos käyn niin todella nopeasti tyyliin kauppaan ja takaisin. Ja kouluun ja takasin jne. Ope sanoi että voi tehdä telkkarihahmoistakin jos ei muuten luonnistu. Se kelpaa paljon paremmin.

      Maalaus on lohikäärme joka on spottivalon alla ja hyvin pienessä tilassa olevassa häkissä. Ihmiset katselee tätä lohikäärmettä ja heistä näkee kuinka iso tämä lohikäärme on ja kuinka pieniä ihmiset ovat. Työssä on vasta pohjavärit, kun taas valmiissa drameli työssä on kaikki valmista, vaikka voisin lisätä auringon säteitä ihan pikkuisen.

      Tietotekniika tunnilla teen tätä blogia ja pääsin koneeseen sisään vieras tunnuksilla, koska minulta puuttuu vieläkin oikeat kirjautumis tunnukset. Vanhan oppilaan ilot, eikun.. Olen monen open kanssa käynyt saman rumban läpi ja tunnuksia ei kuullu. kaiken lisäksi, en tarvitse näitä tunnuksia Mac -koneilla, vaan Windows. Yleensä Mac on minusta se huonompi, kun en vaan pidä siitä ja sen käyttöjärjestelmästä, mutta nämä koulun Windowsit ovat huonompia. Ainut kiva tällä hetkellä on tämä näppis. Se tuntuu kivalta sormien alla. Mutta juu, katotaan mitä ope keksii tänään.

      Joulun viettoa vanhempien ja sisarusten kanssa on ihanaa, mutta nyt minulla on oma puolikas mukanani, eli poikaystävä. Tämä on eka kerta, joten vähän jännittää, että miten se sujuu. Joulu on minulle tärkeä, vaikka minulla ei olekkaan joulumieltä. Tärkeintä on minulle perhe ja joulun sanoma. Joulu on taas joulu on taas kattilat täynnä puuroo. :D

Hyvää Joulua ja Onnellista Uutta-Vuotta!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti